Βρες τα καλύτερα Δωρεάν Browser Games και Παιχνίδια Στρατηγικής! Νέα Παιχνίδια κάθε μέρα!
header ad

Company of Heroes 2: Ανάλυση της Single-Player Campaign

company of heroes 2 multiplayer mode
Antonis Pavlou

Το Company of Heroes 2, το παιχνίδι στρατηγικής με την υψηλότερη βαθμολογία στην ιστορία επιστρέφει στο Ανατολικό Μέτωπο στις 25 Ιουνίου. Στην παρουσίαση που ακολουθεί θα πάρετε μια πρώτη γεύση των στοιχείων της υπόθεσης του Single Player Campaign ενώ ακολουθεί ανάλυση των 8 πρώτων αποστολών. Να υπενθυμίσουμε ότι στο παιχνίδι υπάρχουν και συνεργατικές co-op ιστορικές αποστολές καθώς και ανταγωνιστικό κομμάτι Multiplayer στο οποίο οι παίκτες με τον καιρό ξεκλειδώνουν μονάδες, ιδιότητες των στρατηγών, skins για οχήματα και άλλα εφόδια.

Ο Lev Abramovich Isakovich λέει την ιστορία του

 

Το single player campaign του Company of Heroes 2 θα αποδώσει μια κινηματογραφική προοπτική των γεγονότων που έλαβαν χώρα στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Θα ακολουθήσετε την εισβολή των Ναζί στην ενδοχώρα των Σοβιετικών. Καθώς η εκστρατεία προχωρά και φτάνουμε στο χειμώνα του 1941, ο οι δύσκολες καιρικές συνθήκες και το πυκνό χιόνι δημιουργούν εμπόδια στους εισβολείς. Το Company of Heroes 2, όπως θα δούμε σε λεπτομέρεια, είναι ικανό να αναπαράγει τις μάχες με έναν πολύ ρεαλιστικό τρόπο, προσφέροντας στον gamer έναν πολύ ρεαλιστικό τρόπο να αναγνωρίζει τα σκηνικά.

Η ιστορία παραδίδεται με τον αφηγηματικό τρόπο των flashback. Ο πρωταγωνιστής είναι ο Lev Abramovic Isakovich, ένας Ρώσος υπολοχαγός που μας εξηγεί τι συνέβη κατά τη διάρκεια του πολέμου καθώς βρίσκεται σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης στην Σιβηρία. Βρισκόμαστε το 1952 όταν ο Isakovich ανακρίνεται από έναν υψηλόβαθμο αστυνόμο του Κόκκινου Στρατού. Η κινηματογραφική  δομή είναι φτιαγμένη με ένα τρόπο που οι παίκτες έχουν την εντύπωση πως παρακολουθούν κάποια ταινία για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

 

campaign_1

 

Τα αφηγηματικά αποσπάσματα είναι φτιαγμένα με τη μηχανή του παιχνιδιού και στοχεύουν να περάσουν έντονα συναισθήματα μέσω των εκφράσεων που έχουν τα πρόσωπα των χαρακτήρων. Η μουσική υπόκρουση, είναι χαρακτηριστική, με μια σειρά από κομμάτια ταιριαστά με την διάθεση που προσφέρει το παιχνίδι. Είναι μια εντυπωσιακή αναδρομή στα καλλιτεχνικά και ιστορικά αρχεία.

Μέσα στις ιστορίες του υπολοχαγού υπάρχουν διάφορα flashback. Για παράδειγμα η πρώτη αποστολή χρονολογικά λαμβάνει χώρα μετά τη δεύτερη. Πρόκειται για μία προσπάθεια των Σοβιετικών να ανακαταλάβουν το Στάλινγκραντ που σχεδόν ολοκληρωτικά έχει πέσει στα χέρια των Γερμανών (όπως θα δούμε σε μετέπειτα αποστολές). Η αφήγηση είναι αρκετά ελεύθερη και ο αφηγηματικός τρόπος του flashback επιτρέπει να επισημανθούν οι ακρότητες και η βαρβαρότητα του πολέμου χωρίς να παίρνει η αφήγηση το μέρος κάποιου από τους αντιμαχόμενους. Όπως σε όλους τους πολέμους, και οι Σοβιετικοί και οι Ναζί θα κάνουν πράγματα που ξεπερνούν οποιονδήποτε κανονισμό ή ηθικό κώδικα και η αφήγηση δε θα τα παραλείψει.

 

campaign_2

 

Το νέο Single-Player campaign ακολουθεί την επιχείρηση Barbarossa. Αυτή η σκληρή μάχη φαίνεται να είναι η τέλεια στιγμή στον β’ παγκόσμιο πόλεμο για την Relic να δημιουργήσει το RTS. Ο απώτερος σκοπός των developers είναι να σας  διηγηθούν την πραγματική ιστορία με ρεαλιστικό τρόπο.

Η Ρωσία και η Γερμανία , όπως μας διδάσκει η ιστορία, υπέγραψαν ειρήνη κατά την παραμονή του πολέμου. Το σύμφωνο Molotov-Ribbentrop υπογράφηκε τον Αύγουστο του 1939. Ο Hitler όμως σύντομα άρχισε να εκφράζει ανησυχίες για την εξάπλωση του Στάλιν και έτσι προέκυψε το ανατολικό μέτωπο, καθώς οι ΗΠΑ δεν είχαν άμεση επίδραση στον πόλεμο. Η επιχείρηση Barbarossa ξεκινάει στις 22 Ιουνίου, 1941, προκαλώντας την τεράστια έκπληξη του Στάλιν.

Όπως θα δείτε στο campaign οι Γερμανοί αρχίζουν και χάνουν την ενέργεια τους, τις προμήθειες και σύγχρονως την στρατηγική τους ακρίβεια λόγω των άγριων συνθηκών διαβίωσης που δημιούργησε ο καιρός. Ακριβώς πάνω σε αυτά βασισμένη η Relic, ανά-δημιούργησε τα σενάρια του πολέμου με μεγάλη λεπτομέρεια και με την δυναμική της μηχανής Essence 3.0, τα φυσικά φαινόμενα όπως χιόνια, φωτιές και βροχές παίζουν πλέον μέγιστο ρόλο στις κινήσεις σας.

 

campaign_3

 

Ένα ακόμη παράδειγμα αυτού είναι η λεγόμενη εντολή 227, που εκδόθηκε από τον Στάλιν να εμψυχώσει τους στρατιώτες του, ποτέ να μην εγκαταλείψουν το πεδίο . «Ούτε ένα βήμα πίσω» είναι το μοτίβο που βρισκόταν πίσω από την εντολή του: Αν κάποιος Ρώσος στρατιώτης εγκατέλειπε το πεδίο μάχης, θα έβρισκε το θάνατο από τους συμμάχους του. Σε πολλά σημεία το single player campaign, επικεντρώνεται σε αυτή την εντολή.

 

Πάνω στο πεδίο θα ακούσετε μπόλικες λέξεις που ξεκινάνε με «F» αλλά, η πιο σημαντική είναι η «Flank»

 

Οι μηχανισμοί του CoH2 παραμένουν σχεδόν απαράλλαχτοι από το πρώτο της σειράς. Οι πιο σημαντικές αλλαγές εξαρτώνται από τις νέες τεχνολογίες, “True Sight” και “Cold Tech”, που σαν λειτουργίες μεταβάλλουν και τις δυναμικές των στρατιωτών σας πάνω στο πεδίο, όπως θα συνέβαινε και στην πραγματικότητα.

Όπως και το πρώτο CoH, έτσι και τώρα η επιτυχία εξαρτάται από την προστασία των στρατιωτών σας και την σωστή κάλυψη. Ο παίκτης δεν χειρίζεται ατομικά τους στρατιώτες  του αλλά, σε διμοιρίες, και η πρώτη έννοια θα πρέπει να είναι η σωστή ανάπτυξη των διμοιριών σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του σεναρίου. Σχεδόν όλα τα αντικείμενα πάνω στο χάρτη προσφέρουν καταφύγιο. Όταν θα ετοιμαστείτε να μετακινήσετε μια διμοιρία, μια ασπίδα θα σας ενημερώνει για το ποσοστό κάλυψης της στο σημείο που θέλετε να την πάτε. Αν είναι πράσινη, θα σημαίνει πως οι στρατιώτες σας είναι εντελώς καλυμμένοι όταν θα φτάσουν το στόχο τους. Αν είναι κίτρινη θα έχουν μερική κάλυψη ενώ όταν θα είναι κόκκινη, θα είναι πλέον εκτεθειμένοι στα πυρά του αντιπάλου. Καμιά κάλυψη δεν είναι πλήρης, που σημαίνει πως μπορεί η μια πλευρά να είναι καλυμμένη αλλά, πάντοτε θα υπάρχει κάποιο κενό που θα σας εκθέτει, κάνοντας την διμοιρία σας στόχο για τυχόν αιφνιδιαστικές επιθέσεις. Μερικά σημεία όπως κρατήρες, χαρακώματα κλπ. Προστατεύουν τους στρατιώτες σας από οποιαδήποτε κατεύθυνση.

campaign_6

 

Αιφνιδιάστηκες και κυρίως περικυκλωτικές επιθέσεις είναι απαραίτητες για την επιτυχία. Ο παίκτης πρέπει να αποφεύγει τις απευθείας βολές στους αντιπάλους και να περικυκλώνει τον αντίπαλο με την σωστή κάλυψη πάντα. Οι τακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε είναι διαφορετικές και εξαρτώνται σχεδόν πάντα από το ανάγλυφο του χάρτη, την τοποθέτηση του αντιπάλου, τον καιρό και την σωστή χρονική στιγμή. Για παράδειγμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο καπνογόνο για να σαμποτάρετε τον αντίπαλο ή να αποτρέψετε τον αντίπαλο από το να ακολουθήσει τα χνάρια σας, η χρησιμοποιήστε επιθετικές χειροβομβίδες για να διαλύσετε τις τάφρους του αντιπάλου.

Το συστατικό των κλιματικών αλλαγών είναι απόλυτη καινοτομία στο CoH2 και είναι επιβεβαιωμένο από τα πραγματικά γεγονότα του β’ παγκοσμίου πολέμου. Οι στρατιές, υποφέρουν στις αφιλόξενες χαμηλές θερμοκρασίες και συχνά πεθαίνουν από υποθερμία. Ο παίκτης όπως και να έχει, έχει τρείς τρόπους για να προστατεύσει τα στρατεύματα του: εντός κτηρίων, σε οχήματα και με υπαίθριες φωτιές. Μπορείτε να πάρετε πάντα την σφοδρότητα του καιρού υπέρ σας καθώς, οι καταιγίδες και οι δυνατοί άνεμοι καθοριστικά υπονομεύουν την ορατότητα στο πεδίο. Οι πάγοι σπάνε εύκολα με τα ιδιαίτερα βαριά οχήματα ή αν χτυπηθούν με τους όλμους

 

campaign_13

 

Οι μηχανικοί μπορούν να εφοδιαστούν με φλογοβόλα για να καίνε κτήρια, καθώς μπορούν να χτίσουν αμυντικές δομές ή ακόμα να εντοπίζουν τις νάρκες στο πεδίο. Οι αμυντικές δομές είναι βασικές στο CoH2 και ιδιαίτερα στο multiplayer, καθώς αποτρέπουν τον αντίπαλο να εισχωρεί με άνεση στις βάσεις σας.

Η γνώση του τερέν είναι λοιπόν ουσιαστικό συστατικό της νίκης. Αλλά πολύ περισσότερο τώρα που έχουμε την τεχνολογία True Sight. Όλα τα εμπόδια στο χάρτη εμποδίζουν την όραση και μπορούν να κρύβουν εχθρούς από πίσω τους. Τα εμπόδια μπορούν πλέον να αλλάξουν δυναμικά εφόσον αν ρίξετε ένα κτίριο πιθανόν να δείτε τα άρματα που ήταν κρυμμένα από πίσω του, ενώ το σύννεφο από τις εκρήξεις του μπαράζ του πυροβολικού μπορεί να κρύψει τις εχθρικές δυνάμεις για αρκετή ώρα αν δεν υπάρχει κάποιος προωθημένος να τους δει.

 

Λέξη κλειδί «δυναμισμός»

 

Η πρώτη αποστολή του single player campaign παίρνει μέρος στον σιδηροδρομικό κόμβο του Στάλινγκραντ, καθώς οι Σοβιετικοί προσπαθούν να ανακαταλάβουν την πόλη που έπεσε στα χέρια των Ναζί. Το Στάλινγκραντ, όπως θα γίνετε μάρτυρες, σχεδιάστηκε μέχρι και της εσχάτης λεπτομέρειας: μπορείτε να δείτε τους τραυματίες στρατιώτες να μεταφέρονται από τα χαρακώματα, τα χαρακώματα ξαναφτιάχνονται ενώ μπορείτε να δείτε τα αντικείμενα που παραμένουν σε σπίτια που έχουν καταστραφεί από τα πυροβόλα.

Η πρώτη αποστολή είναι πιο πολύ σαν tutorial. Ο παίκτης ελέγχει μόνο δυο διμοιρίες, καθώς ο πόλεμος εκτυλίσσεται τριγύρω, με τις υπόλοιπες διμοιρίες και τα στρατεύματα να ελέγχονται από τον υπολογιστή. Πρέπει να διεισδύσετε μέσα στην πόλη αποδυναμώνοντας τα Γερμανικά στρατεύματα που την περιβάλλουν, αρχικά καταστρέφοντας το έργο κάποιου στημένου πολυβόλου και ύστερα καταστέλλοντας την κίνηση κάποιου αντίπαλου τανκ.

Πρέπει να δώσουμε έμφαση στην υπέρογκη δυναμική που έχει δώσει η Relic στον πόλεμο οπτικά και αισθητικά, από τη στιγμή που κάθε αντικείμενο πάνω στον χάρτη, μπορεί να καταστραφεί. Ακόμα παρακάτω θα δείτε πως οι δευτερεύουσες αποστολές, εκτυλίσσονται με άνεση  όταν θα θέλετε για παράδειγμα να συνοδέψετε κάποια ομάδα από πολίτες η να τους ελευθερώσετε, κάτι που πάντα θα σχετίζεται με την αρχική αποστολή.

 

campaign_12

 

Καθώς θα καταβάλλετε τις άμυνες των Γερμανών, μπορεί να χρειαστεί να ελευθερώσετε πολίτες που κρατούνται σε κάποιο κτήριο. Αρχικά θα καθαρίσετε την βάση του κτηρίου από τους Γερμανούς στρατιώτες για να μπορέσουν οι πολίτες να κατατρέξουν ελεύθεροι. Αν όμως δεν καταφέρετε να τους καθαρίσετε σε ένα συγκεκριμένο χρόνο, τότε η αποστολή ακυρώνεται και αφοσιώνεστε πάλι στο αρχικό πλάνο. Η παρουσία μιας απρόσμενης απειλής, ανανεώνει το συναίσθημα του δυναμισμού που είναι σίγουρα ο πρωταγωνιστής στο single player campaign.

Παλεύετε σε συνθήκες τρομερού ενθουσιασμού και σύγχυσης, που είναι ιδανικές για μάχες μεγάλης κλίμακας. Αν στο multiplayer gaming αυτό το επίπεδο σύγχυσης μπορεί να θεωρηθεί ελάττωμα που μπορεί να συντρίψει το ανταγωνιστικό gaming, ο ενθουσιασμός στο single player παραδίδει ένα πιο ρεαλιστικό και απόλυτο gameplay, δημιουργώντας μια πιο απολαυστική ενθουσιώδη εμπειρία. Ο παίκτης επίσης έχει μια αίσθηση συνοχής των συγκρούσεων που ενισχύεται από την τέλεια ακουστική παράσταση και από το γεγονός πως οι αποστολές είναι μεγάλες και συγκεντρώνονται σε διαφορετικά quest, χωρίς διακοπές.

 

campaign_11

 

Η Relic έχει καταφέρει τρομερή δουλειά με τα εφέ και τις ακουστικές υποκρούσεις. Κάθε αντικείμενο πάνω στο χάρτη, είτε είναι κομμάτι εξοπλισμού, κάποιο όχημα η και στρατιώτης, έχει τον δικό του χαρακτήρα στο ηχοτοπίο. Εξαρτώμενοι από την τοποθέτηση της κάμερας, οι ήχοι θα μεταβάλλονται. Το πυροβολικό, τα αεροπλάνα και τα συμβατικά όπλα των στρατιωτών, όλα συνθέτουν μια υπόκρουση που φέρνει τους παίκτες ακόμα πιο κοντά στα πεδία μάχης.

Μετά την πρώτη αποστολή, θα πάτε πίσω στο χρόνο για να ζήσετε τις εμπειρίες του Υπολοχαγού Abramovic Isakovich στην μάχη κατά των Γερμανών. Από αυτό το σημείο και μετά υπάρχει πάντα μια αποστολή οπισθοχώρησης, που δίνει στο παιχνίδι μια διαφορετική χροιά, καθώς μπορείτε να επιτύχετε την αποστολή ακόμη και αν οι Γερμανοί καταλάβουν το χάρτη.

Η δεύτερη αποστολή λαμβάνει χώρα το Σεπτέμβριο του 1941 στην εξοχή γύρω από τη Μόσχα. Έχετε διαταχθεί να φυλάτε τα σημεία ελέγχου για όσο γίνεται περισσότερο, πριν τα καταλάβουν οι Γερμανοί. Καθώς οπισθοχωρείτε, θα πρέπει να σκοτώσετε κάποιους συμμάχους σας για να μην χρησιμοποιηθούν εναντίων σας από τους Γερμανούς.

campaign_8

 

Τα σημεία ελέγχου καταλαμβάνονται αφού τα περικυκλώσετε και υψώσετε την σημαία σας. Κάθε σημείο ελέγχου σας επιτρέπει να ενισχύετε τους πόρους σας. Ως συνήθως, υπάρχουν τρία είδη αγαθών για να ενισχύσετε τους πόρους σας στο CoH. Το manpower (ανθρώπινο δυναμικό), σας επιτρέπει να δημιουργήσετε νέες ομάδες πεζικού, νέα οχήματα και περισσότερα τανκς. Το ammunition (πυρομαχικά) χρησιμοποιούνται για να εφοδιάσετε τους στρατιώτες σας με διάφορα upgrades, για να τους κάνετε το κατά δυνατόν πιο ανταγωνίσιμους πάνω στη μάχη και να χρησιμοποιήσετε τα νέα abilities που κερδίζουν οι στρατιώτες σας όπως είναι, η ρίψη χειροβομβίδων. Το fuel (καύσιμα) χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των οχημάτων σας, την δημιουργία δωρημάτων και σαν αντάλλαγμα για τα upgrades.

 

campaign_10

 

Στην τρίτη αποστολή, αρχίζουμε και διακρίνουμε λίγο χιόνι, αλλά όχι αρκετό δια να δημιουργήσει εμπόδια για τους παίκτες. Θα βρεθείτε περίπου 60 χιλιόμετρα μακριά της Μόσχας, σε ένα μέρος με το όνομα Mtsensk, τον Οκτώβρη του 1941. Όπως και στις προηγούμενες αποστολές, πρέπει να αντισταθείτε ενάντια στην Γερμανική εισβολή και για πρώτη φορά στο campaign, η μάχη θα περιλαμβάνει και βαριά οχήματα. Οι πεζικάριοι θα αρχίσουν να έχουν σημαντική επιρροή αλλά, παρά τις προσπάθειες, ο στρατός θα λυγίσει και θα υποχωρήσει στα προάστια του Mtensk.

Αυτή η αποστολή είναι μακράν πιο ολοκληρωμένη από τις προηγούμενες και σας ωθεί στο να καταλάβετε πως είναι απαραίτητο να διατηρείτε τα οχήματα σας, που είναι πολύ δύσκολο για τους πεζικάριους να καταστρέψουν εκτός αν είναι εφοδιασμένοι με τις απαραίτητα όπλα. Κάθε όχημα έχει ευαίσθητα σημεία και μπορούν να στερηθούν διάφορα μηχανικά εξαρτήματα από το να κουνηθούν ή να πυροβολήσουν.

 

 

Στάλινγκραντ το βράδυ

 

Η επόμενη αποστολή αντιπροσωπεύει μια ακόμα μεγαλύτερη δοκιμασία. Αν δεν χρησιμοποιήσετε τους πόρους σας σωστά, δεν θα καταφέρετε να φέρετε την αποστολή εις πέρας. Θα παλέψετε στο Στάλινγκραντ το βράδυ, σε ένα σενάριο πολύ εθιστικό και αρεστό στο μάτι, δείχνοντας σας την εξαιρετική δουλειά που έχει καταφέρει η Relic σε θέματα φωτισμού.

Η συμβολική πόλη του Στάλινγκραντ ήταν ένα πεδίο κλειδί για πάνω από 5 μήνες το φθινόπωρο του 1942. Αυτοί οι μήνες χαρακτηρίστηκαν από τον πόλεμο των ανταρτών, το βομβαρδισμό της Luftwaffe και την επικίνδυνη διάβαση του ποταμού Volga. H κατάσταση εκτυλίχτηκε πάνω στην εντολή 227 και το συνολικό ιστορικό απόσπασμα είναι όμορφα εδραιωμένο σε αυτή την αποστολή.

Είναι πρέπον να κατακτήσουμε τα εδάφη υπό της κατοχής των Γερμανών και να καταστρέψουμε τα πυροβόλα τους που είναι τοποθετημένα στα άκρα του χάρτη, για να προστατέψουμε τα οχήματα μας. Έχουμε στην κατοχή μας το ευκίνητο ανιχνευτικό όχημα , που έχει τη δυνατότητα να φορτώσει στρατιώτες με τα SMG τους και μπορούν να στήσουν ένα φράγμα πυρός που δύσκολα περνιέται από τον εχθρό. Ο χάρτης όμως είναι πολύ μεγάλος για να προωθήσουμε στρατεύματα σε σημεία που δεν υπάρχει ορατότητα. Γι’ αυτό το λόγο είναι καλύτερα να αυξήσουμε το χώρο των φραγμάτων πυρός μας, χρησιμοποιώντας την Katyusha.

 

campaign_9

 

Τα πυρά της Katyusha είναι δυνατά αλλά όχι εύστοχα, ειδικά απέναντι στο πεζικό. Για την ακρίβεια, δεν χρειάζεται να στοχεύετε σε στρατιώτες όταν, μπορείτε να κατεδαφίσετε κάποιο κτήριο η όχημα. Οι Katyusha είναι καθοριστικές στο να μεταβάλετε την ισορροπία του παιχνιδιού πάνω στο χάρτη και είναι και θεαματικές  γιατί έχουν τη δυνατότητα να καταστρέψουν κυριολεκτικά το χάρτη, καθώς τα πάντα είναι ευάλωτα στην καταστροφή. Αν κάποιο κτήριο στέκεται στο δρόμο των πυραύλων, το κτήριο θα πέσει με θαυμάσια εφέ.

Τα πράματα αρχίζουν και δυσκολεύουν όταν θα πρέπει να περάσουμε δυο στενές γέφυρες από τις οποίες, οι Γερμανοί θα στείλουν μια αξιόλογη ομάδα πεζών. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να συγκρατήσετε όσο περισσότερους πόρους είναι δυνατόν και να στείλετε τους δικούς οργανωμένους αποτελεσματικά για να επιδιώξετε, το λιγότερο δυνατόν των απωλειών. Τα άρματα T-34 είναι απαραίτητα για την αντιμετώπιση του αντιπάλου.

Όταν καταφέρουμε να περάσουμε τις γέφυρες, τα πράγματα θα γίνουν πιο εύκολα. Πλέον έχουμε πρόσβαση στα IL-2  Sturmovik. Για να χρησιμοποιήσουμε τα αεροπλάνα, αντίθετα με τα Katyusha, πρέπει να έχουμε την ορατότητα της τοποθεσίας που σκοπεύουμε να επιτεθούμε. Τα Sturmovik μπορούν να εξαφανίσουν ολόκληρες διμοιρίες πεζικών.  Χάρη στην υποστήριξη των αεροπλάνων, δεν θα υπάρξει μεγάλη δυσκολία για τα Katyusha και τα Τ-34 να διεισδύσουν την Γερμανική βάση.

 

 

Υστερώντας σε Οπλισμό

 

Η 8η αποστολή του παιχνιδιού λαμβάνει χώρα τον Ιανουάριο του 1943, όταν το κύμα του πολέμου έχει αρχίσει να γυρίζει και να παίρνει το μέρος των Σοβιετικών. Είμαστε τοποθετημένοι στην εξοχή γύρω από το Λένινγκραντ, με μια δυνατή παρουσία χιονιού. Σε αυτή την αποστολή θα δούμε πως τα βλήματα επηρεάζουν το χιονισμένο έδαφος, μετακινώντας το χιόνι σε άλλη έκταση, αλλά και οι στρατιώτες αφήνουν τα χνάρια τους πάνω στο χιόνι.

campaign_1

 

 

Πρέπει να συνοδεύσετε μια φάλαγγα από οχήματα μέχρι να πέσουν τελικώς στην ενέδρα των γερμανών. Σε αυτό το σημείο, όλα τα Σοβιετικά οχήματα καταστρέφονται γρήγορα και μόνο οι στρατιώτες επιζούν. Προς κακή μας τύχη, αντιμετωπίζουμε ένα Tiger. Είναι μια μονάδα που είναι σχετικά αθάνατη. Οι παίκτες πρέπει να μάθουν διαφορετικές τεχνικές να αντιμετωπίσουν γρήγορα και αποτελεσματικά τους στρατιώτες καθώς έπεται η αντιμετώπιση του θηρίου. Η καταστροφή του Tiger δεν θα είναι εύκολη και θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το χάρτη στο έπακρο για να αποφύγετε το κυρίως όπλο του και συγχρόνως να βρίσκετε καλύψεις για να του επιτίθεστε πλευρικά.

Υπάρχουν δυο όπλα για να καταστρέψετε το τανκ τα οποία βρίσκονται τοποθετημένα πάνω στο χάρτη σας. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε και τα αντί-αρματικά όπλα, χειροβομβίδες και τα άλλα εκρηκτικά αν θέλετε, να είστε πιο αποτελεσματικοί. Είμαστε σε ένα σημείο που οι Σοβιετικοί αρχίζουν να αποκαθιστούν την ισορροπία, καθώς χρησιμοποιούν και όπλα των Ναζί και πρακτικά είναι απειλή για τους Γερμανούς. Σε αυτή την αποστολή, θα καταλάβουμε το Tiger και θα το χρησιμοποιήσουμε ενάντια των Γερμανών.

 

campaign_7

 

Σε αυτό το σημείο χάνουμε χρόνο με τις επισκευές. Είναι μια μακράς διαρκείας και πολύπλοκη αποστολή, που θα γίνει ακόμα πιο δύσκολη μια και οι Γερμανοί ετοιμάζουν επίθεση.  Οι παίκτες πρέπει να προστατέψουν  τη θέση τους γιατί οι Γερμανοί έχουν φτιάξει μια γερή βάση στο χώρο επιχειρήσεων τους με δυνατή φρουρά. Δεν μπορούμε να στείλουμε ενισχύσεις στην τοποθεσία του Tiger, εκτός αν έχουμε τη δυνατότητα να επιτεθούμε την βάση των Ναζί που βρίσκεται στα ενδιάμεσα.

Οι Σοβιετικοί όμως τώρα στέκονται δυνατοί, είναι έτυμοι να επαναφέρουν το τέρας, να περάσουν μέσα από τους Ναζί και να φέρουν το όχημα πλέον στην βάση τους.

 

Essence Engine 3.0

 

H Relic Entertainment έχει επίσημα αναθεωρήσει την τεχνολογία της Essence Engine για το Company of Heroes 2, φέρνοντας την στην έκδοση 3.0. Μπορούμε πλέον να δούμε την παρουσία πολυγώνων πάνω στα μοντέλα, ακριβείς καταστροφές και αποστομωτικά εφέ. Σε σύγκριση με το Multiplayer beta που δοκιμάστηκε τις προηγούμενες μέρες, αυτή η έκδοση έχει καλύτερο φωτισμό, επειδή υπάρχουν πολλές πυγές φωτός που στο προηγούμενο έλειπαν.

Σε αυτή την περίπτωση, οι φωτισμοί που δημιουργούν τα Katyusha είναι θεαματικόι. Τα φώτα φωτίζουν όλα τα αντικείμενα που βρίσκονται τριγύρω, προκαλώντας νέες σκιές και αντανακλάσεις. Η καταστροφή μετά αγκαλιάζει ολόκληρο το χάρτη, που αρχίζει και φαίνεται εντελώς διαφορετικός στην αρχή του παιχνιδιού με το τέλος. Τα κτίρια για παράδειγμα, αρχίζουν και αποδυναμώνονται και τελικώς πλακώνουν τα θεμέλια τους.

 

campaign_14

Τα physics του CoH2 είναι ιλιγγιώδη. Για παράδειγμα, το ragdoll εφέ που είναι εγκατεστημένο σε κάθε στρατιώτη που έχει χάσει τη ζωή του, καθώς εκτινάσσεται από κάποια έκρηξη, ή καθώς πέφτει από οροφές. Οι φλόγες είναι εξίσου ρεαλιστικές, καθώς μπορούν να πυρπολήσουν κάποιο κτήριο από μέσα και οι εκρήξεις εκτυλίσσονται σε μεγαλύτερο βαθμό. Τα οχήματα επίσης υποκύπτουν στα εφέ της ανάκρουσης, καθώς πυροβολούν με τα κεντρικά τους κανόνια.

Με το Cold Tech που είχε το Beta, μπορείτε να δείτε την κίνηση του χιονιού, όταν αντιμετωπίζει δυνατούς ανέμους ή όταν καταπατιέται από τους στρατιώτες σας. Στην τελευταία έκδοση του Company of Heroes 2, το Cold Tech είναι ακόμα πιο θεαματικό, με τα εφέ του χιονιού να είναι πλέον απόλυτα ρεαλιστικά.

 

1 Comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.